• Doç.Dr. IŞIK ÜSTÜNER

Doç. Dr. Işık Üstüner 1976 yılında Ankara’da doğmuştur.

Orta ve Lise öğretimini Ankara Atatürk Anadolu Lisesi’nde tamamlayarak 1994 yılında mezun olmuştur. Yüksek öğretimini Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesinde tamamlayarak 2000 yılında Tıp Doktoru ünvanını almıştır.

Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalında 2000-2005 yılları arasında uzmanlık eğitimini almış ve Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olmuştur.

Askerlik hizmetini Hava Kuvvetleri, Oran/Ankara ’da Tabip Asteğmen olarak tamamladıktan sonra, Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Bilkent /Ankara’da uzman doktor olarak çalışmaya başlamıştır. 2010-2014 yılları arasında Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı’nda Doçent Doktor olarak görev yapmıştır.

Halen Medicana International Beylikdüzü Hastanesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Bölümü’nde, başta normal ve riskli gebelik takibi olmak üzere tüm kadın hastalıkları ve doğum konusunda hizmet vermektedir.

Doç. Dr. Üstüner pek çok ulusal ve uluslararası dergide hakemlik yapmakta olup çeşitli dergilerde yayınlanmış 80’in üzerinde bilimsel makaleleri ve kitap bölümleri vardır.

Sertifikalar

• 1. Ankara Üniversitesi, “Obstetrik ve Jinekolojik Ultrasonografi Sertifikası”
    • 2. Ankara Üniversitesi, “Jinekolojik Kolposkopi ve Kriyocerrahi Sertifikası”
    • 3. Ankara Üniversitesi, “Jinekolojik Endoskopi Sertifikası”